FANDOM

Szablon:Komiksy nawigacjaSzablon:Infobox KomiksPumpkin Trigger (jap. Act:014 パンプキン トリガー; pol. "Wyzwalacz dyni") - czternasty komiks z serii Sonic Comic. Został wydany 30 września 2016 roku z okazji 25-lecia jeża Sonica.

Streszczenie Edytuj

Pewnego dnia podczas przechadzki Tails przypadkowo spotkał Silvera, który przybył z przyszłości. „Dzień doberek, Silver. Co tu robisz?” – spytał na powitanie. „Co by tu powiedzieć…” – Silver zastanawiał się, od czego tu zacząć. „Przybyłem z przyszłości, by ostrzec cię przed atakiem nieznanych wielkich meteorytów.”. „Meteoryty?” – Tails nie mógł uwierzyć w to, co usłyszał. „Chyba nie masz na myśli dyń na dzisiejsze Halloween?” – spytał niepewnie. „Dyń? Ale ja…” – Silver próbował to jakoś wyjaśnić, po czym opowiedział mu, jak kiedyś zrobił przypadkowo kebab z dyni, na co Tails mu nie wierzył. Gdy obaj dotarli do Pumpkin Hill, Tails postanowił to sprawdzić za pomocą Miles Electric. „Według mojego gadżetu wskazuje na to, że zaraz zbliża się…” – przerwał na chwilę Tails, gdyż zauważył dopiero, co się stanie. „WIELKI METEORYT!?” – wrzasnął przerażony. Aż strach pomyśleć, co z tym światem teraz będzie! „Spróbuję to zatrzymać!” – zasugerował Silver, po czym poszybował w kierunku wielkiego meteorytu, używając dużo energii w stworzeniu psychokinezy. Niestety, dość szybko stracił siły, więc Tails poleciał go stąd zabrać, zaś meteoryt spadł na… jedną z dyń Tailsa, co chwilę później rozbawiło Silvera. „A to co? Czyżby nowa dekoracja na Halloween?” – zażartował. „To nie było śmieszne, Silver.” – zrzędził wycieńczony tym Tails. Ale jak na obrazku widać, rzeczywiście meteoryt pasuje do dyni, gdyż ją… przypomina.

Wystąpienia Edytuj

Postacie Edytuj

Miejsca Edytuj

Przedmioty Edytuj

Ciekawostka Edytuj

  • Tytuł tej historii jest nawiązaniem do określenia "Iblis Trigger", używanego przez Sonica w grze Sonic the Hedgehog (2006).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki