Kompilacja kurwic, śmieszków i innych tekstów prozą pisanych do kopiowania.

Ipek teorysta Edytuj

Maniana Edytuj

Może gra będzie miała 90 poziomów podzielonych na od 1 do 3 aktów i bossowie będą w 1 akcie jeśli poziom jednoaktowy,w 1 albo 2 lub 1 i 2 akcie jeśli poziom jest dwuaktowy,w 1 albo 2 albo 3 lub 1 albo 3 akcie lub 2 albo 3 akcie lub w 1 i 3 akcie lub 2 i 3 akcie lub 1 i 2 i 3 akcie jeśli poziom jest trzyaktowy,być może zrobią wersję dla starszych konsol które będą się różnić układem poziomów i aktów i bossami (np.Mirage Saloon Zone Akt 3 dla PC,PS4 i Xbox One będzie bardzo trudny,natomiast dla Xbox 360,PS3 i WiiU będzie bardzo łatwy,boss np.Mirage Saloon Zone Akt 3 dla PC,PS4 i Xbox One będzie bardzo trudny,natomiast dla Xbox 360,PS3 i WiiU będzie bardzo łatwy)
A ciekawe jak będą wygladać specjalne poziomy:Żeby wejść do poziomu trzeba zdobyć co najmniej 50 pierścieni i znaleźć specjalną trampolinę lub znaleźć wielki pierścien.A poziom będzie tak wyglądał:1 część-będzie trzeba zdobyć tylko pierścienie różnego koloru pokazanego na ekranie,2 część-będzie trzeba zdobyć pierścienie i kule różnego koloru pokazanego na ekranie,3 część-będzie trzeba tylko kule różnego koloru pokazanego na ekranie.I będą 3 rodzaje:1 rodzaj-zwykły poziom podobny do specjalnego poziomu Sonic Triple Trouble tyle że bez czasu i z pierścieniami i kulkami,2 rodzaj-taki sam jak bonusowy poziom z kulkami w Sonic&Knuckles tyle że będzie trzeba dostać tylko na górę z odpowiednia ilośćią pierścieni/kulami,3 rodzaj-postać będzie ciagle biegała i będzie trzeba zbierać kule i pierścienie żeby dostać się dalej.
Jakoś długo SEGA nie daje nowych informacji o Sonic Manii,być może już zrobili większosć poziomów,bo zwykle gry z Soniciem mają nowe trailery bardzo często,a tu prawie nic.
Być może finałowy boss będzie mega wielka ogromniastym robotem i walka będzi trwała przez 3 akty(na początku 1 aktu,w środku 2 aktu,na końcu 3 aktu)i będzie wymagał 48 uderzeń(8 w akcie 1,16 w akcie 2,24 w akcie 3)

Dźwiękowe siły Edytuj

Może będzie 90 światów innych dla każdej postaci i w każdym świecie będzie 120 poziomów i na każdy poziom będzie przypadało 40 mniejszych misji i jak sie przejdzie całą grę to będzie finałowy boss na 30 aktów podzielony i jak się przejdzie grę z wszystkimi emeraldami,super emeraldami i time stonami będziemy mogli przejść 140 nowych poziomów i będzie po każdym poziomie miniboss a na końcu nowy final boss a jak śię go przejdzie i zbierze wszytkie czerwone pierścienie których jest 50 na poziom to dostanie się wszystkie poziomy z wszystkich poprzednich soniców i 190 nowych bossów a jak się przejdzie te poziomy będzie można przejść wszystkie poziomy z gier z kirbym,mario,zeldy,lego star wars,raymana,undertale i reksio i ufo. Będą jescze 96 minigier które będą mieć 500 poziomów każda. I będzie spin dash, sky dash,light dash,drop dash ,homing atack i chaos control. I będzie chao garden, dr eggman sim i shadow gun and motobike game. A ten kot z trailera to Garfield.
Jakoś długo SEGA nie daje nowych informacji o Project Sonic 2017,być może już zrobili większosć poziomów,bo zwykle gry z Soniciem mają nowe trailery bardzo często,a tu prawie nic.Być może nie będzie 2 fazy koła Sonica? P.S:Najgorsza odmiana tego koła była w Sonic Boom(fani mocno rozczowali się i nikt nie chciał kupować,no chyba że 1000% fan Sonica),a najlepsza w Sonic Unshlead(od tej gry zaczęła się te koło,a jak wiadomo początek jest najlepszy ale też najtrudniejszy)
Gra będzie miała chyba bardzo długą i skomplikowaną fabułe,coś mi mówi że to będzie bardzo dobra gra.Bo prawie każda dobra gra z Soniciem miała najpierw krótki trailer,i skoro jest zapowiadana na grudzień 2017 czyli bardzo długi okres czasu od pojawienia się pierwszych informacji
Ciekawe czy będzie walka z Orbotem i Cubotem.Bo ja myśle że tym 1 robotem będzie sterował Orbot(Klon),2 robotem będzie sterował Cubot(Klon),3 robotem będzie sterował prawdziwy Orbot i Cubot i te roboty będą mówili bardzo niskim głosem Orbota i Cubota i tak że każdy myślał że ogromniasty robot a nie ogromniasty robot sterowany przez malutkiego robocika.A zaraz po walce z trzecim robotem będzie walka z Orbotem i Cubotem.Walka będzie wyglądała tak: Orbot będzie próbował rozgnieść Sonica a Cubot będzie próbował zgnieść Sonica i będą używali wind żeby dostać wysoko i strzelać laserami w Sonica lub rzucać ogromnymi kulami do kręgli lub bilarda którymi mozna sterować i strategią pokonania ich będzie użycie kul żeby ich uderzyć i będzie trzeba tak jakieś 10 razy i następnie będą biegać po dachach i będzie to przypominało ostatnią walkę z Shadow/Sonic z Sonic Adventure 2 i następnie będzie walka na ulicy i będą używać przeróznych ataków i żeby ich uderzyć to trzeba użyć przeciwko nim własnej ich broni i tak zrobić jakieś 10 razy i po tym Orbot i Cubot uciekną i Orbot będzie mówił do Cubota:Mówiłem ci że stworzenie robota który jest wiele wiele wiele razy większy od nas to była głupota.A Cubot odpowiada:A mogliśmy stworzyć 100 milionów klonów.A Orbot odpowiada:Hej,to dobry pomysł.I na dalszych poziomach sa klony Orbota i Cubota.

>Pewnie będzie w Project Sonic 2017 i to bedzie tak, że Orbot i Cubot znajdom resztki floty eggmena z sonic unleashed i w środku będzie imperator gamma z alternatywnego wymiaru in another space i inne roboty z serii E i zrobiom tak ze flota zaatakuje świat,ale sonic ich zatrzyma i pomoże mu w tym shadow a potem wszyscy zmieniom się w super sonica i super shadowa i super silvera i razem zniszcza flote ale jeden statek przezyje i tam bedom orbot i cubot i oni znajdą bramę do twilaght cgae i uwonliom sgtamond nocturnus i imperator ix zrobi czarna dziure i cały świat wybychnie ale wtedy strzeli piorun,i elise sie pojawi pocaluje sonica i swiat sie odrodzi a amy zabije elise za to że pocalowala sonica i sonic ozeni sie z emi i beda mieli syna hope the hegedhog!!11213

>Co za stek GŁUPOT I IDIOTYZMÓW. Ale i tak mam nadzieję, że flota z Sonic Unleashed pojawi się w Project Sonic 2017, a ostatni poziom gry będzie się rozgrywać na okręcie flagowym.

Bóle tyłka i inne dolegliwości Edytuj

Team Sonic, masakra totalna. Gra się może nawet dobrze zapowiada, ale Shadow. Why? Czemu akurat jego "wcisnęli" do ekipy Eggmana? Nie może mieć własnej historii jak w Sonicu 06 mimo iż to był powiew Belzebuba?! Mogły być też 3 historie albo 2 albo ileś tam! Nie jest czasem nudne granie samym Soniciem? W Generations może były 2 postacie, 2 Sonici, ale to był Sonic. Co do Shadowa to po Adventure 2 zostawił przeszłość za sobą. Owszem, w Sonicu 06, ae jednak, mimo iż wiemy, jak skończyło się 06. Dzięki Sega! Czemu nie dać bohatera który zmierza w dobrą (tak mi się zdaje) stronę do ekipy Egga?!
Zero oryginalności Segi. Wracamy do SA2? Nic nie mam do tej gry, ale tam Shadow był Villainem. Never ending story?Bo czemu by nie, skoro on miał umrzeć w SA2. Może potem jeszcze umrze w tej grze?!(Bo czemu by nie.)Ale jest szansa że będzie chociaż po neutralnej stronie, bo nie ma go na "okładce" wśród złoczyńców. Być może... Też to mocno przeżywałam.Fajnie by było jakby był neutralną, grywalną postacią a nie ,,Wstawimy ci dwóch Soniców do gry i Avatara a resztę postaci mamy w czterech literach."Albo jak Generations : ,,Po co dawać postacie typu : Shadow, Silver itp., itd. skoro możemy Ci dać dwóch Soniców!Bo czemu by nie, skoro możemy Cię wkurzyć że twoja ulubiona postać nie tylko jest rywalem(którego nie mogę pokonać)ale jest niegrywalna!"Wolałabym zainwestować chociażby nawet w Sonica 06 lub Sonic Heroes niż grać bez niego. Ale nie mam wyboru, bo w grach na PC rzadko jest Shadow grywalny, a Sonic Heroes na PC jest ciężko dostać, nawet używaną.Thank you, Sonic Team!Thank you, Sega!
Ja nie lubie go już bo jest zły
Jaka sciema!Shadow ma 24 lata!Yu Stupid!
> Shadow jest nieśmiertelny i się nie starzeje a mimo temu że jest "najpotężniejszą formą życia" zawsze przegrywa z niebieskim jeżem.

> Przepraszam, nie licząc Sonic Generations to Shadow nigdy z Sonic'iem nie przegrał. Grach po za Generations zawsze był tak zwany "remis", czyli od strony Shadow'a to on wygrał, a od strony Sonic'a to Sonic był zwycięzcą. Po za tym w Sonic X, gdy była walka Sonic'a z Shadow'em to albo Shadow wygrał, albo był remis (czyli musieli mieć jakieś powody, żeby przestać walczyć).

Czy ja was też zastanawiało dlaczego autorzy wymyślili taką dziwną transformację Knuckles'a w Heroes oraz W Sonic The Hedgehog 3?

Ja rozumiem jakby Knuckles byłby dziewczyną nie miałbym przeciwko, tego nie można nazwac Super Form, Tylko Super Rose Form, w sumie ja sie ciesze ze ta Transformacja tylko w dwoch grach wystapila, no bo Knuckles powazny ktory broni Glowny Szmaragd Chaosu, dostal w dwoch grach taki Rozowy kolor dla Dziewczyn, jakby brak szacunku dla niego. Czemu np : nie dali Zielonego Knuckles'a lub Bialego. Nawet Boli mnie to że w Knuckles'a w Boom zrobili takiego ciote i idiote, moze Toom bedzie sie nieco roznic odcinkami od Boom. Tak jak Sonic X PL od Sonic x Japanese.

Jana Luzynia językowe zabawy Edytuj

W grze Mega Chopper pojawia się jako niezwyciężony wróg w Green Hill i Seaside Hill. W Green Hill, wydaje się pływać, gdy idziemy wewnątrz ciemnej jaskini z Green Hill jako Sonic jadąc na trzech tamtejszych szynach. Nagle Mega Chopper widzi go i zaczyna gonić go wzdłuż szyn, ale łapie go, skacząc w wodzie i z wody w trakcie łapania go, co mu się nie udaje.

Jednak w dalszej części Seaside Hill, gdy gracz zaczyna wychodzić z granicami z poziomu, Mega Chopper zacznie podążać za graczem i wreszcie atakuje gracza, kiedy krzyże i łapie odtwarzacza. To może zabić nawet Super Sonica, który jest niepokonany przez wroga jednym trafieniem (innych niż niektórych końcowych bossów, gdy liczba pierścieni zebranych przez gracza jest bardzo niska).

Minigra jest skupiona wokół gry typu arcade / pinball, gdzie gracze odbijają się wokół podobnej do pinballa areny, zwinięci w kłębki, by wbić się nawzajem na ringu. Ta minigrae jest odtwarzana tylko w trybie multiplayer w czterech różnych urządzeniach Game Boy Advance.
Nie wiem jak wy, ale na swej skrzynce pocztowej zauważyłem, że PaintoBot znowu się dobrał do naszej wiki. Usunął między innymi ludzi związanych z wykonaniem muzyki do gier o Sonicu oraz opisy odcinków serialu Sonic Boom. Macie jakieś propozycje, żeby na zawsze zablokować temu wariatowi o nazwie PaintoBot konto na Sonic Wiki lub coś? Przez niego nie da się w ogóle pracować! Podejrzewam, że usuwa te artykuły, by się zemścić na nas za to, że nie może mieć prawa do częstego odwiedzania tej wiki. Jeśli macie jakieś pomysły, by zablokować na stałe temu maniakowi konto lub je skasować, wyślijcie mi notkę.
Słuchajcie! nie wiem jak wy, ale zauważyłem niedawno, że PaintoBot usunął wszystkie opisane misje z gry Sonic Generations. Jeśli czegoś nie zrobimy, to ten użytkownik może być zdolny do wszystkiego. Co z nim zrobić?
Big the Cat gra sporadyczną rolę, gdzie siedzi na krawędzi areny do połowu ryb.
Przed debiutem w głównym komiksie, profesor Pickle był "gościem" z krótkotrwałej części w komiksie Sonic Super Digest # 1- # 2, znany jako "Professor Pickle's Nature Nootbook", w której on i jego asystent, Cucumber, zbadali odpowiedniki wielu gatunków zwierząt Mobian z rzeczywistego świata.
Nazwisko profesora Pickle'a jest grą słów na "dil zalewie", który jest rodzajem marynaty.
Wybacz, że ci wcześniej nie napisałem w tejże sprawie. Powiem ci w sekrecie, że zdarza mi się nie myśleć, co robię. Obiecuję jednak, że tego, co robiłem poprzednio (niepotrzebnie pisałem do jakiegoś gościa z granicy, to prawda [niestety, nie mogę przypomnieć sobie, do kogo i na jaki tamet pisałem]), nigdy, przenigdy w życiu nie popełnię. To po pierwsze. A po drugie, zastanawia mnie jedno pytanie: czy nie dałoby się wrzucić parę nawigacji dotyczących niektórych gier (na przykład Sonic Unleashed), w których można znaleźć np: poziomy, postacie, przedmioty i ataki. I po trzecie: zastanawia mnie, czy dobry miałem pomysł, robiąc niby szablon pod tytułem "Gry i spin-offy serii Sonic the Hedgehog" (według mnie nie będzie pasowało na nawigację [tyle mojej roboty na darmo]. Może ty jako administrator sprawdzisz ten szablon i napiszesz, czy trzeba tu coś poprawić? Dzięki wielkie i jeszcze raz przepraszam za nieodpisanie oraz za tę gafę z niepotrzebnym wpisaniem do obcego użytkownika.
Ponieważ imię tej postaci kojarzy mi się z nazwiskiem Przemysława Salety - polskiego boksera.
Do wszystkich użytkowników i administratorów strony internetowej pl.sonic.wikia.com!

Mam wielki kłopot. Na stronie internetowej pl.sonic.wikia.com nie można edytować ani robić nowych artykułów. A co najdziwniejsze (i najgorsze): jakiś użytkownik o imieniu Matheus Leonardo alias Matheus Leonardo Martins z Brazylii zmienił nazwy niektórych plików, nad którymi ciężko pracowaliśmy (w tym większość stworzonych przez mnie), zaś przy napisie "Tekst źródłowy" jest rysunek kosza na śmieci, przez co nie da się edytować. I to mnie naprawdę wkurza. Czy jest jakaś szansa, by przywrócić tu porządek? I jednocześnie ukarać tego użytkownika za zmianę bez niczyjej zgody tytułów artykułów oraz oznaczanie ich jako spam?

Trzeba natychmiast tu przywrócić porządek oraz tytuły artykułów, w przeciwnym razie przez tego użytkownika (o którym mówiłem) zapanuje wielki bałagan. I właśnie o to proszę was o pomoc!

Aha. Dodałem je, by były oznaczone jako te przedmioty, które były pokazane w serialu anime Sonic X. Gdybym tego nie dodał, prawie nie byłoby wiadomo, skąd jaki przedmiot pochodzi.

Więcej z Fandomu