FANDOM

Nie jestem upoważniony do udzielania takich informacji – formułka używana przez osoby nieupoważnione do udzielania takich informacji. Używający jej informuje swojego rozmówcę, iż nie jest upoważniony do udzielania takich informacji.

Historyja Edytuj

Według ostatnich odkryć, przez pewien okres w dziejach człowieka wszyscy byli upoważnieni do udzielania wszystkich informacji. Nie jestem jednak upoważniony do udzielania informacji o tym jaki był to okres.

Pierwszy znany przypadek nieupoważnienia do udzielania takich informacji ukazany został na jednym z egipskich hieroglifów. Podczas budowy bardzo ważnej piramidy, z pomocą w budowie przylecieli obcy, którzy zbudowali całą piramidę. Zapytani o cel wizyty odpowiedzieli, iż nie są upoważnieni do udzielania takich informacji.

Władcy natychmiast podchwycili to i w wielu krajach ogłoszono wprowadzenie upoważnień do udzielania takich informacji. Jedynie nieliczni mogli otrzymać upoważnienie do udzielania takich informacji. Z czasem wydawano co raz mniej upoważnień, aż w końcu zaprzestano tego prawie całkowicie. Obecnie jedynie kilkaset osób na świecie ma upoważnienie do udzielania takich informacji.

Zastosowania Edytuj

Zastosowania formułki są różne. Nie jestem upoważniony do pokazania ci wszystkich zastosowań, ale o to niektóre z nich:

  • Podstawowe i najważniejsze - informowanie o nieupoważnieniu do udzielania takich informacji.
  • Wymigiwanie się od odpowiedzi na kłopotliwe pytania.
  • Trollowanie ludzi - powtarzanie formułki za każdym razem, gdy ktoś coś powie.

Przekraczanie uprawnień Edytuj

Czasami osoby nieupoważnione do udzielania takich informacji, udzielają takich informacji narażając się przy tym na poważne konsekwencje. Nie jestem jednak upoważniony do udzielania informacji, o tym jakie one są.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki