FANDOM

Oto transkrypt do neutralnej historii Shadowa w grze Shadow the Hedgehog.

Opening Edytuj

[Shadow stoi na polu, patrząc na miasto, a kartka papieru lekko szturcha w nogę Shadowa na chwilę, lecz wiatr ją zdmucha.]

Napis na papierze: Obchody “FESTIWALU OGNIA-W-NIEBIE”! 50-letni powrót Czarnej Komety...

Shadow: [Myśli do siebie.] Shadow... Dlaczego to imię chodzi mi po głowie? To jest jedyna rzecz, jaką potrafiłem zapamiętać. Hm. W mojej oburzonej świadomości.

[Powraca pamięć o Marii. Ona desperacko ucieka przed żołnierzami GUN. Nagle jeden z żołnierzy chwyta pistolet i strzela do niej. Słychać krzyk Geralda „Maria!”.]

Shadow: Kim ja jestem... I czemu nic nie pamiętam? I kim jest ta Maria?

[Ciemna chmura wisi nad Shadowem i banda Black Arms spada z nieba. Wkrótce przedstawiony jest silniejszy Black Arm, który niszczy pierwszy samochód, a następnie wyrzuca w powietrze drugi, który jechał.]

Shadow: Heh, ale oni wyglądają żałośnie! Nie mam czasu na tych nędznych ludzi.

Black Doom: Shadow...

[Nagle Doom's Eye pojawia się w stronę Shadowa, wyświetlając obraz Black Dooma.]

Black Doom: Jak ci wiadomo, dzień zapłaty już się zbliża. Znajdź SIEDEM Szmaragdów Chaosu i dostarcz mi je tak, jak obiecałeś.

Shadow: Kim jesteś i skąd wiesz, jak się nazywam? I w ogóle o czym ty mówisz?

[Doom's Eye odlatuje i mnóstwo wybuchów wybucha w pobliżu Shadowa.]

Shadow: Co tutaj jest grane? Jeśli on wie, kim naprawdę jestem... muszę mu zaufać, pomimo moich przeczuć. Jedyną drogą do poznania sekretów mojej przeszłości jest zdobycie Szmaragdów Chaosu! [Biegnie w stronę miasta]

Po Westopolis Edytuj

[Scena przedstawia laboratorium GUN. Widać tam Black Armsare przedstawione na ekranie, przypominającym mapę miejsc na świecie, które zostały zaatakowane przez Black Arms. Żołnierz GUN biegnie do komandora.]

Żołnierz G.U.N.: Czarni kosmici zaatakowali 6 największych miast na całym świecie i każde miasto zgłasza znaczące uszkodzenia i liczne ofiary. Między innymi, Westopolis otrzymało największe straty przez osłabiony system obrony. Śródmieście Westopolis zostało prawie kompletnie zniszczone. Niepotwierdzone źródła doniosły, że widziały czarnego jeża w Westopolis.

Dowódca: Shadow? Wysłać oddziały, TERAZ! I jeśli znajdziecie Shadowa z tymi kosmitami… zabijcie ich wszystkich!

Żołnierz G.U.N.: Ale szefie, czy Shadow nie jest czasem po naszej stronie... szefie?!

Dowódca: Wydałem wam rozkaz, żołnierzu! On jest zły i on jest wrogiem!

[Żołnierz G.U.N opuszcza pokój.]

Dowódca: Nie oszukasz mnie, Shadow! Tym razem, jesteś MÓJ!

[Shadow spaceruje z dwoma Szmaragdami Chaosu, zaś Black Doom pojawia się z gruntu.]

Black Doom: Bezmyślnie mnie zignorowałeś, Shadow!

Shadow: Nikt nie mówi mi, co mam robić. Mam swoje własne powody, by zbierać Szmaragdy Chaosu.

Black Doom: NAPRAWDĘ nie rozumiesz powagi sytuacji?! Najwidoczniej, Profesor Gerald grzebał w twojej pamięci więcej niż sądziłem.

Shadow: Profesor...?

Black Doom: Hmmm... dziwne, że nie pamiętasz swojego stwórcy.

Shadow: Coś ty powiedział?

Black Doom: Cisza! Twoje nieposłuszeństwo zostanie srogo ukarane.

Shadow: Ughhhhh!!!

[Black Doom teleportuje Shadowa do Glyphic Canyon.]

Przed Glyphic Canyon Edytuj

[Shadow jest podziwiany, jak leży na gruncie niedaleko od ruin.]

Shadow: [Powoli wstaje i ziewa] ... Co...gdzie ja jestem? [rozgląda się dookoła i idzie do bramy] Whoa... Wygląda na to, że nie doceniłem jego mocy. Hm… coś zdecydowanie jest tu na rzeczy. Teraz to do mnie należy odkrycie, co oni knują!

Po Glyphic Canyon Edytuj

[W biurze Prezydenta w Białym Domu.]

Głos z telefonu: Panie Prezydencie. Otrzymaliśmy raport od GUN. Nasza piechota pomyślnie wypędziła czarnych kosmitów z Westopolis. Zdołaliśmy także odeprzeć siły wroga w pięciu innych miastach. Są także donosy, że przebito się przez mainframe GUN. Właśnie badamy sprawę. Jest duże prawdopodobieństwo, że to również była sprawka czarnych kosmitów.

Prezydent: Powiedz generałom, że Ameryka nigdy nie podda się terrorystom!

Głos z telefonu: Tak, panie Prezydencie.

Prezydent: [Patrzy na zdjęcie Shadowa i Sonica] Ta planeta została raz ocalona przed tyranią I unicestwieniem przez waszą dwójkę. Teraz ludzkość musi bronić tego spokoju… za wszelką cenę. Musimy stać zjednoczeni, by obronić nasz świat przed tymi najeźdźcami!

Przed Prison Island Edytuj

[Shadow pojawia się po przebłysku białego światła w Prison Island]

Shadow: Hmm... Zastanawiam się, czy Szmaragdy Chaosu są gdzieś tutaj. [Obraz, w którym Shadow uwalnia Eggmana jest przypomniany na ekranie, odświeża pamięć Shadowa.] Ughhhh... [Inne zdjęcie jest przez chwilę na ekranie.] Co...!? No jasne. W jakiś sposób uciekłem, ale zostałem złapany przez tych ludzi. Ale... skąd? [rozgląda się dookoła] I dlaczego?

Przed Sky Troops Edytuj

[[[Doktor Eggman|Dr. Eggman]] jest podziwiany, jak ogląda nagranie z ataku kosmitów.]

Dr. Eggman: Co za idioci! Zniszczą wszystko! Jak niby przejmę władzę nad miastem i zbuduję Imperium Eggmana, jeśli nie będzie miasta? Skończyła się moja cierpliwość! Nie mam wyboru! Wysłać Flotę Eggmana! WYKONAĆ! [Eggman wskazuje na swoje roboty Egg Pawns które pędzą wykonać misję.]

[Shadow jest podziwiany na latającej wyspie, z Black Doom na prawo od niego.]

Shadow: Nie wiedziałem, że to cacko potrafi latać.

Black Doom: Sprowadziłem tą niepokonanie latającą fortecę na Ziemię ponad 2000 lat temu. Jest niesamowita! Doskonała maszyna do zabijania… gotowa do sprowadzenia terroru w niewyobrażalny sposób! Hm, czy ci głupcy myślą, że mogą powstrzymać… MNIE?

Shadow: Czy to nie... doktor?

Black Doom: Shadow... nie zawiedź mnie!

[Black Doom schodzi i Shadow skacze w kierunku akcji.]

Przed Iron Jungle Edytuj

[Shadow pojawia się po białym błysku w Iron Jungle, gdzie stoi blisko Shadow Android.]

Shadow: Hę? Co to...!? [odskakuje do tyłu] Jak to możliwe? Kim jesteście? !?

Dr. Eggman: [lata na swoim Egg Mobile] Posłuchajcie Shadow Androidy. Flota Eggmana jest silna, ale te czarne kreatury są potężnym przeciwnikiem! Muszę powrócić do bazy I przemyśleć nowy plan.

Shadow: Shadow... Androidy? Czy ja… jestem… androidem… też?

Przed walką z Egg Breaker Edytuj

[Shadow i Omega biegną w kierunku Eggmana]

Omega: Eggman wykryty. Zbliżamy się do niego.

Dr. Eggman: [Pojawia się na swoim Egg Breaker] Shadow i Omega? Wy zdrajcy! Wasza dwójka ma zamiar mnie powstrzymać??!! Odsuńcie się!

[Omega przygotowuje się do walki.]

Shadow: Doktorze, proszę, muszę wiedzieć... te androidy... te które... wyglądają jak ja, czy ja...

Dr. Eggman: Tak!

Shadow: Co?

Dr. Eggman: Ty i Omega jesteście moimi dziełami! Ale zdradziliście mnie I macie szczelność tu przychodzić! Więc teraz… Zniszczę was OBU, i zmienię was w kupę złomu!

Omega: Eggman… Powstrzymam cię raz na zawsze!

Po Egg Breaker Edytuj

Shadow: [śmieje się] Hmmhmm... Hmmmm [Zdjęcia Shadowa, który ratuje ARK, pojawiają się na ekranie.] Wszystko zaczyna się układać. Ta “ostateczna forma życia" którą wszyscy referują to czarny jeż i on… nie żyje! I ja jestem jego kopią... Muszę być androidem stworzonym przez Doktora Eggmana! Więc już jasne, co muszę zrobić! Doktorze... idziesz prosto do miejsca, w którym mnie stworzyłeś!

Neutral Hero Ending Edytuj

Przed Egg Dealer Edytuj

Dr. Eggman: Miło cię widzieć Shadow Androidzie, I ciebie też, Omega. Wygląda na to, że zrobiliście… niemałą rozróbę tam na dole. Naprawdę sądziliście, że możecie zmierzyć się ze MNĄ?

Omega: Doktorze Eggman, zniszczę cię i skończę twoje rządy!

Shadow: Dokładnie Doktorze, będziesz żałował stworzenia mnie… Idziesz wprost do piekła!

Dr. Eggman: Ty mały… nie jesteście niczym więcej niż kupą złomu! Gdy tylko z wami skończę… zostaniecie wrzuceni do złomu!

Po Egg Dealer Edytuj

[Dr. Eggman leży na gruncie, jego zniszczony Egg Dealer jest za nim. Shadow wyciąga Szmaragd Chaosu od Eggmana, a pozostałe sześć leci dookoła niego.]

Shadow: Nareszcie… Mam WSZYSTKIE Szmaragdy Chaosu!

Dr. Eggman: Stworzyłem cię... i oto jak mi odpłacasz?

Shadow: Jestem Shadow Android. Ostateczna bojowa forma życia stworzona przez Eggmana. Mogłeś mnie stworzyć doktorze, ale teraz ja poprowadzę to Imperium I androidy będą rządzić! Oto KIM JESTEM.

Omega: Eggman... cel namierzony. Naładowanie... OGNIA!

Dr. Eggman: Co?!

Shadow: Żegnaj, doktorze!!

Dr. Eggman: Nieeeeeeee...

[Ekran zmienia kolor na czarny, a potem słychać dźwięk ciosu karate. Głos Eggmana powoli cichnie.]

Neutral Dark Ending (po przejściu Hero Ending) Edytuj

Przed Egg Dealer Edytuj

Dr. Eggman: Dobrze się spisałeś, Shadow Androidzie. Przekroczyłeś moje oczekiwania… porównywalne z tymi do prawdziwego Shadowa! Wspaniale! A teraz dawaj mi te Szmaragdy!

Shadow: Nigdy!

Dr. Eggman: Co!?

Shadow: Nie zebrałem ich, by ci je oddać. Zebrałem je, by CIĘ zniszczyć!

Dr. Eggman: Jak śmiesz! Stworzyłem cię... Dałem ci życie... Dałem ci rozkaz, czy już zapomniałeś? Idioto! Wygląda na to, że muszę ci dać lekcję!!!

Po Egg Dealer Edytuj

[Dr. Eggman jest podziwiany, jak leży na gruncie, a zniszczony Egg Dealer – za nim. Shadow wyciąga Szmaragd Chaosu od Eggmana, a pozostałe sześć leci dookoła niego.]

Dr. Eggman: Stworzyłem cię...i w ten sposób mi za to odpłacasz!?

Shadow: Jestem Shadow Android. NAJWYŻSZA forma życia... Klon jeża Shadowa. Z mocą tych szmaragdów, będę silniejszy od niego! Oto KIM JESTEM!

Dr. Eggman: Co!?

Shadow: Żegnaj doktorze!!

Dr. Eggman: Nieeeeeeeeeee!

[Napisy końcowe]Szablon:Transkrypty do gier