FANDOM

Ten artykuł dotyczy wojny z marca 2015 roku. Być może szukałeś wojny z lipca 2013 lub września 2013?

Konflikt
4796441.png vs. 75px-24699111.png
75px-5665813.png
Painto maniak Avocadov & Whip125

Wielka Wojna Wikii - walka pomiędzy Painto maniakiem (reprezentującym Sonic Wiki; atakowany) a Avocadovem oraz Whipem125 (NFTP; atakujący). Odbyła się 1 marca 2015 na Centrum Społeczności.

PrzebiegEdytuj

ZarzewieEdytuj

Zarzewiem konfliktu najprawdopodobniej jest głos użytkownika Painto maniak przeciwko NFTP, który był początkiem lawiny głosów przeciw na ów wiki. Wywołało to ogromne zdenerwowanie w szeregach tejże wiki.

AgresjaEdytuj

Punktem zapalnym był głos na nie użytkownika Avocadov w głosowaniu na Wikię kwietnia 2015. Według komentatorów, głos ten był prowokacją i został uznany za skandaliczny. Painto maniak, który był jedną z ofiar, wyraził publicznie swoje oburzenie na czacie Centrum Społeczności.

Dalsze wydarzeniaEdytuj

Użytkownik Avocadov zapytany o powód agresji odpowiedział "bo mi się nie podoba", a następnie "bo nie lubię sonica"[1]. Wywołało to oburzenie wśród komentatorów, a sam powód został uznany za bezzasadny. Po raz kolejny, Painto maniak wyraził swoje oburzenie, zarówno na czacie Centrum Społeczności jak i na arenie międzynarodowej[1].

Następnie użytkownik Avocadov zaatakował całą społeczność Sonic Wiki, niwecząc ciężką pracę jej edytorów na rzecz swoich idei[2]. Painto maniak w odpowiedzi nazwał użytkownika Avocadov "trollem wikiowomiesięcznym"[1].

Później, przybył Whip125, który zaatakował Painto maniaka zarzucając mu hipokryzję oraz atakując go personalnie. Następnie zarzucił mu brak kontaktu ze społecznością oraz o brak poszanowania wolności słowa[1].

Po tym wydarzeniu, ogłoszono zawieszenie broni.

CiekawostkiEdytuj

  • Użyto tu po raz pierwszy określenia "troll wikiowomiesięczny".

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Głosowanie na Wikię kwietnia 2015
  2. Według "Zasad" ów osobnika, lepiej jest głosować na tak na wiki gorsze niż na lepsze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki